Friday, December 31, 2010

batu layar beach resort'

hyee..sebenarnya entri ni dah sgt lewat di post..tapi saya peduli ape..sebab ni kan blog saya..suke hati saya laa..hahaha..ok2..daripada terus membebel yang ntahpape..baik kite terus share story kat sini..hurm..ceritanya bermula begini..pada 10 Disember 2010..pakcik saya yang bernama Mohd Naim bin Idris dan tunangnya telah bertungkus lumus datang ke sini..dan ambil saya untuk ke kota tinggi!!*ayat skema betul*terima kasih juga buat the best daddy saya,Mr.Mohd Nizam bin Idris yang telah memberi idea supaya saya dapat ke kota tinggi untuk tengok Abg Ata n Kak Sima nyer wedding..*dua pupu saya.ejaan nama mereka mmg camtu*

  
thankss cik n..hehe..*tak habis2 superman die*


ni la future aunty saya..cantik kan?hehe..
gambar2 di atas ni diambil semasa pulang dari kenduri kahwin la..tu yang masing2 sopan nak berbaju kurung tu..kalau tak..emmm..paham2 jelaa..tak kuasa i nak pakai baju kurung tengah2 hari buta u..hahahaha..ermm..berbalik pada story tadi..act kan..rupanya malam kami sampai tu,kak y (adik abg ata) bertunang pula..elokla sgtt..kami kaum hawa..cik dewi..kak nana..ira..semua tak bawa baju kurung lebih.mak long je kebetulan pakai baju kurung..hehhee..kami dgn rockersnyaa datang majlis bacaan yassin n bertunang tu dgn pakai seluar 'anak jin'hahahaa..ahh..peduli ape..dah tak bagitahu..mana kami tahu..dlm dok org tgh sibuk photoshoot majlis pertunangan kak y kat dlm rumah..saya bersama cik n n kak nana sibuk jugak nak photoshoot kat luar rumah..tapi tak pakai DSLR la kan..*adik..dalam usaha tgh pujuk ayah minatk belikan satu..hahaha*pakai jela camera hp yang tak berapa nak canggih ni..and nilah hasilnya..

thanks to the photographer kerana bagi service percuma!


tengok den pulak kene buat service secara percuma haa!!
keesokan harinya..seawal 7 pagi..kami semua dah terjun ke air laut..wahwah..best ouhh..mmg cantik la pantai batu layar nii..superb!!!
sungguh indah ciptaan Illahi


ombak menghempas pantai..*betul ke erk?*


indah nian panorama di waktu pagi~

batu yang unik..kagum dengan ciptaanNya.

mengukir nama diatas pasir..*jejak ditinggalkan*hahhaa

melihat ombak menghempas pantai mengingatkan saya tentang ciptaan Ya Rabb yang tak terkata niannya ynag mempunyai sejuta maksud..ehhhh..terlebih berfalsafah la pulakk haaa...*tersedar dari lamunan*berbalik pada story kite td..dengan menggunakan camera phone yg tak berapa nak canggih tu kan..ni lah hasilnyaaa..n waktu g majlis kahwin Abg Ata tu takde pun snap2 pic..sedih kan?hahaha..btw..saya sudah kehilangan mood untuk mencoret di sini lagi..so..see u next time..n enjoy ur day!tatatititutu~

2 comments:

cik cek said...

Wah! siap tulis2 nama atas pasir lagi....bagai orang dilamun cinta je....he he he....

nazamohdnizam said...

bukan dilamun cinta ibu..sje nak tinggal jejak kat situuu!!hehheheh