Thursday, December 30, 2010

lame tidak bertemu la ye~

rindu sgtt rase nak berblogging..tu yg baru tergerak nak post nii..hehhe..ibu pun ade tgur.."kenapa naza dah lama tak update blog naza yee?"jawapan paling bernas saya ialah"kurang R.A.J.I.N la,ibu!!bukan malas tau..ibu jgn slh phm."hahhaa..ntahpapentah kan..hehe..punyalah lame tak berbloging tuu..bygkan..last post pada maal hijrah..ni baru nak post pada last day 2010..hahhaa..sebenarnye kan..byk mende saya nak story kat sini..tapi belum berkesempatan laaa..nanti2 yee..doakanlah saya supaya dapat mood yg rajin untuk berbloging haaa..hahaha..nanti saya boleh story macam2 sampai pembaca semua termuntah2 bosan dengar bebelan saya kat sini..nak tahu tak,saya sedih laa..menyambut tahun baru diperantauan..mama,ibu..NAK BALIKK!!hehe..kenapa cuti raye cino lmbt g nii..bosan yg melampau la dok kat sini..hehhehe..ok la!saya nak stop sini lu..nak fikir nak post entry lain nii..tata~

No comments: