Saturday, December 4, 2010

my last hols.;)

morning world!seronok pula rasanya dah ade blog sendiri ni..*excited*hurm..first of all kan..i nak story about my last hols..hehe..hurm..cuti sem mmg ditunggu2 oleh saya..fyi,saya tak pernah naik bas sepanjang sem 1..huh..rekod!haha..terpaksalah mama dan ayah mithali saya terpaksa luangkan masa dan tenaga amik saya kt nun hujung selatan m'sia..perghhh!*terharu*thankss mama  and ayah! luv both of u!ok..nak story apo lagi erk?ahhaaa..raya haji hari tu,saya buat mjlis makan kecil kecilan jeh!jemput kwn2 kpj..seronok!tapi penat sgttt..mana taknyaa,menu bukan main byk lagi..nasi impit,ketupat,ayam masak merah,rendang ayam,sambal goreng,sambal paru,lodeh,sambal kacang!byk kan?alhamdulillah..ramai gak kwn kpj yg dtg..adda,tasya,teha,nurz,shikin,maira,shu..tu je kott..klu tak salah..tak igt laa..hehe..*pelupa betul*..pastu,ibu sefamily pun dtg gakk!ibu siap bwk red velvet brownies with cream cheese..sgggggtttttttt sedapp laa..ibu mmg tahu selera saya..hehe..nenek kubang pulak siap bagi lomang lagi tuu..sedappp!thankss nenek..;) !pakcik siap luangkan masa dtg tuu..thankss pakcik!huhu..ape lagi erk?haaa..tak lengkap rasanya cuti klu tak g rumah ibu kat s2..ok..memandangkan saya selalu request kt ibu nak mkn ini dan itu..jd ibu pun tunaikan ikut kadar yg termampu..ibu buatkan special tiramisu untuk saya!*terharu*sedapp sgttttt!

inilah rupa special tiramisu ibu untuk saya!*MENARIK TAK?*



lepas tu kan,saya sempat habiskan separuh jugak la sebelum pulang ke rumah..bila ada jauh kat nun perantauan ni,mula la terkenang2 semua yang sedap2 ni..kat sini,nak cari mknn yang ikut selera payah la..kita pulak nak kena ikut selera sini..bosann betul!nasib baik la saya ni tengah berjihad*cehwahhh*huhu..dah terlalu panjang la entri kali ni..so,stop lu la ye..see u again!tc..papai~

2 comments:

sofiey phillips said...

hamboi. panjanggnye !! haha ;D tp best.
tiramisu tu napak mcm sedapnye. sofea punye mane ? ade x ?? hehe.

nazamohdnizam said...

huhu..namanya pun untuk akk..tade la untuk sofia..hehehe..;)