Sunday, April 3, 2011

the moments with you,kakak~

assalammualaikum..sawadikap..salam 1 malaysia..kabare? huhu..pertama kalinya,saya nak mohon maaf kerana dah lama sangat tak update blog tersayang ni..almaklumla..student kan..faham2 je la..masa sentiasa mencemburui saya..lebih-lebih lagi bila nak update blog..*padahal diri sendiri tak pandai nak handle masa*hurm..ok..nak jimat mase n jimat tenaga menulis..kita straight to the tittle lah kan..hoho..post kali ni nak story tentang sorang awek cun yang merupakan kakak,roomate merangkap sahabat saya lah..hehe..ade tinggal beberapa hari dan jam lagi dapat bersama die..pasni tak jumpe untuk 2 sem oouhh..insyaAllah..kalau umur panjang kite jumpe lagi yee..berat hati nak berpisah dengannya tapi apakan daya..*setiap pertemuan pasti ade perpisahan kan?*sedih-sedih pulak..dah-dah kesat air mata semua..jom tengok siapalah awek yang saya maksudkan tu ea..
bersama si cantik manis yang diberi nama Nurshakila Nordin

i'll going to miss all these moments~

sepetang bersamanya..


glad having u as my sister,kakak Shakila Shomot

tulah die si cantik manis kakak kesayangan saya tu..huhu..cantik kan die?hurm..saya sayangg sangat kat die..kakak..sorry for every single word that i spoke..for everything that i did..i do love you kakak!so..that's all for this entry..entry special untuk kakak yg special di hati saya..so..sehingga bertemu lagi di next entry..salam sayang semua..thanks for reading guys~assalammualaikum..;)

1 comment:

Anonymous said...

wargh !!!! terharunya baca entry kamu nie syg~
s0b.. s0b.. terima kasih untuk segala-galanya..^^
kakak sgt2 m'hargai kamu dlm hidup kakak..
kamu byk tlg kakak.. susah sng kite bersama.. :(
x terbalas rasanya nak balas jasa kami pd kakak..
sllu masakan utk kakak.. terima kasih ats semua nya.. i'll miss y0u too adik !!! :)) muah ! muah ! bucuk~ hehe..