Monday, December 6, 2010

salam maal hijrah~

to all muslims.salam maal hijrah!sama2lah kita berhijrah ke arah yang lebih baik kan..nak hijrah ape pun nak kisah laaa..*jgnlah asal maal hijrah je pindah rumah!maal hijrah je pindah rumah*parok..parok!pengertian hijrah ni subjektif dan meluas..jnji kita dapat membuat transformasi ke arah yg lebih baik..*cehwahh*ada ciri-ciri ustazah tak?hahaha..dah la...naza ni gemar betul merepek!kan?kan?ntahpapentah~hehehe..


ok!ok!act kan,saya kan nak bagi hadiah kat syakira kan sebab die sudi nak baca blog saya..*nak bagi hadiah pun nak ckp kan*tak malunya naza ni!hehe..ok2..sebagai hadiah untuk syakira,saya nak upload pic kami zaman muda2 dulu!*sekarang masih muda ok*haha..nak upload pic zaman sekolah dulu..zaman nakal nakal dulu..sejujur jujurnya dari sudut hati yang paling dalam saya rinduuu sgttttt zaman saya jadi georgian dulu..alahai~sekarang nak jumpa mereka mereka ni pun susah..dgn cuti sem yg sgt pendek dan tak selaras..ohh bagaimana yee?temanteman..saya ni kangen sama kamu..hehe!

syakira dan saidatul mari kita imbas memori daun pisang kita !!

  
bersama cikgu marini n cikgu noorul huda..kedua2 mereka merangkp kakak kami laa..rindu kalin!

kek tanggo pun sompek nak posing2 laie tuu..hehehe

cantik background pic ni..cikgu noorul hebat kan bab photoshoot ni..

wahwah..sama je ketinggian kami kan?hehehe..

saidatul amaninah nabihah mohd noor..sumpah la ak rindu kat kau!!

pantang nmpk bnde pelik2 semua kami nak cuba..

org tak pro bab photoshoot camni la jd nyooo!

teruja apabila sai cuba mengangkat saya yg gebu gedempol ni..haha

nmpk syakira tu kecik kan..tap makk aiii..berat oooo!

habis naik retak cermin tu dok ngadap muke kami je..

kesenian dan kebudayaan satu malaysia!import khas dari kgv tuu!

waktu ni ade la rase cam mak datin gakk!hehhe..tapi yg pling ketara yg tengah tuu..sorry sai!

tengah tengah malam bute pun sibuk nak bergambar lagi kan..dah la kat dataran aspuri jehh!

kegembiraan syakira yang melampau sampai pegang kipas pun terbalik tuu!

bersama2 adik dorm 1e..rindu kauorg la adik2!

majlis penghargaan!*terasa dihargai ke?*haha

rindu kalian laaa!





SAIDATUL AMANINAH NABIHAH BINTI MOHD NOOR 
dan 
SYAKIRAH ALIYAH BINTI AZHAR

saya sangat rindukan anda berdua..

org JAWA kata

i miss both of u!


sampai disini sahaja coretan entri untuk kali ni..ade mase ade tenaga ade kerajinan saya akan post lagi..sejak ade blog ni sume mnde nak tulis atas ni..hehe*gelabah kan*org lain dah lame de blog..kita baru nak merangkak berjinak jinak dalam dunia blog ni..hahaha..kelakar sgttt!so,tc semua!*macam ramai je yg nak bace blog yg ntahpape ni*daaa..salam~


No comments: