Friday, May 6, 2011

the special person..

assalammualaikum dan salam bahagia ye semua..mulakan pagi anda dengan sekuntum senyuman..haa kan manis tu?sweet je ala gulagula gitu..indah nian je morning morning ni kan?huhu..entry kali ni nak story pasal the very special person in my life<<huh..bukan kekasih hati okay..fullstop!>>so ni special entry tuk beliau lah..huhu..saya memang sgt kagum dengan ini olangg <<selepas mama saya>>..nak tahu kenapa saya kagumi beliau?sebab die dianugerahkan dengan kecantikan dan kekuatan rohani die memang luar biase lahh..ala ala superwoman tau..memang saya selut habis la kan!seorang isteri kepada insan yang bergelar suami..seorang ibu kepada seorang putera n seornag puteri..seorang wanita yang bekerjaya namun beliau sangat cintakan dunia dapurnya..cintakan dapur?haa..beliau ni gemar sangat memasak..tak kesah laa..masak lauk ke..baking kek ke..buat pastry ke..sumelahh..dapur beliau dah macam kedai runcit dah tau..jangan tak tau..huhuhu..katenya,satu kepuasan kalau masak n bagi orang sekeliling makan..sepatah katanye..yang masih yang ingat sampai ke hari ni.."kalau masak ni kite kene masak dengan kasih sayang..baru sedappp!"wanita cantik yang 4 tahun lagi ingin memasuki era separa abad ni..sangat cekal dan tabah dalam menjalani ujian hebat dari Yang Esa..saya sangat kagum dengan kekuatan beliau meredah onak dan duri kehidupan yang tersurat untuknyaa..zahirnya..beliau nampak begitu ceria dan sentiasa happy go lucky..tapi sepasang mata beliau tak boleh menipu..kerana di sudut dasar hatinya beliau menyimpan kemas torehan belati yang begitu tajam yang entah bila akan sembuh lukanya..<<cehwahh..bunyi ayat novel kan?ade bakat nak jadi novelis tak?huhu>>benarlah kate beliau..berat mata memandang..berat lagi bahu yang memikul..doa saya agar beliau terus diberi ketabahan dan kekuatan untuk meneruskan kehidupan di bumi Allah S.W.T dan senantiasa di bawah redha dan lindungan Ya Rabb..semoga beliau dianugerahkan sebuah hikmah tersirat disebalik takdir tersurat..wahwah..panjang sungguh entry kali ni..so better stop dulu ye..so thanks guys for reading..tc everyone..see all of u in the next entry..daaa..assalammualaikum..

innallahhamaassobirin..Allah sentiasa bersama dengan org2 yg sabar.
*p/s:pendedahan identiti this special person?ouhh tidak sama sekali..semua identiti beliau adalah rahsia kerana takut menimbulkan spekulasi panas di kemudian hari..cukuplah sekadar saya bagitau wanita ini begitu istimewa di hati saya..so renung2kan lah ye..

5 comments:

cik cek said...

:'( ... :'(

nazamohdnizam said...

kenapa pulakk ni?

cik cek said...

he he...senyum dah :) :)

adidahzubir said...

cakap kat mak,selamat hari ibuu ! :)
ada beli anything for your mom ?

nazamohdnizam said...

cik cek:camtulahh..baru mude remaja..huhuhu


nfdeeda_zubir:saya takde mak..saya cume ade mama n ibu je...huhu..anything?takde..fulus takde..huhuhu..send my regards to ur mom ok..say happy mother's day to ur sweety mom!